Social Media şi Branding. Aha-urile mele

Un articol interesant despre blogging, social media si branding. Util si daca ai deja un blog si daca vrei sa iti deschizi unul.😉

Locul de Parcare al Grijilor şi al Bucuriilor

Mi-am făcut blog dintr-o glumă spusă mai degrabă în serios, atunci când am simţit că pot scrie nişte gânduri pe care să le împărtăşesc şi cu alţi oameni apropiaţi mie şi într-o perioadă în care, deşi trecuseră vreo patru ani de la prima conectare la internet printr-o reţea dubioasă de cartier, încă mă mai minunam că am internet acasă, la dispoziţia mea la orice oră din zi sau din noapte. Am intrat deja în al şaptelea an de când postez, poate ceva mai rar decât în ultimii ani (lucru pe care încerc să-l corectez) şi, de ceva vreme, simt că e momentul să învăţ mai multe despre ce înseamnă Social Media şi Branding, atât personal cât şi profesional. Citesc bloguri de ceva ani, am folosit multă vreme şi Google Reader (care nu mai există, apropo) ca să pot urmări mai cu uşurinţă postările noi de pe blogurile pe care le…

View original post 1,193 more words

Leave a Reply

