Concurs aniversar – doi ani de blog

candlesDragii mei, astăzi e sărbătoare mare în spatiul virtual ce poartă numele “Lecturi de mămică“. Se împlinesc doi ani de când am început să scriu pe acest blog. Aşa că trebuie să sărbătorim, nu?🙂 Şi dacă nu am cum să vă ofer o felie de tort şi o cupă de şampanie, atunci am zis că să vă fac o mica surpriză: un concurs.

Avem şi un sponsor: magazinul virtual Econatura, unde puteţi găsi o gamă variată de produse alimentare, cosmetice, precum şi produse de curăţenie şi întreţinere pentru casa.

Premiul, care va merge către unul dintre voi, este format dintr-o carte despre alimentaţia sănătoasă: “Reţeta sănătăţii perfecte“, autor Patrick Holford şi un pachet de paste bio multicolore, sub forma de spirale.

poza concurs aniversar

Condiţii de participare: 

1. daţi like la pagina sponsorului, Econatura (adică aici)

2. daţi like and share la poza de concurs  (adică aici)

3. abonaţi-vă la newsletterul blogului “Lecturi de mămică” (găsiţi sus, în stânga un spaţiu în care să vă treceţi adresa de email pentru a primi ultimele noutăţi de pe blog). Atenţie! După ce lăsaţi adresa de email nu uitaţi să şi confirmaţi abonarea accesând link-ul pe care îl veţi primi pe mail.

4. lasaţi aici, pe blog, un comentariu în care să scrieţi numele de Facebook cu care aţi dat public like şi share la poza de concurs şi numele unui produs de pe site-ul sponsorului pe care v-ar plăcea să îl cumpăraţi.

Alte menţiuni:

  • orice comentariu lăsat pe Facebook nu se va lua în considerare pentru înscrierea la concurs
  • neîndeplinirea tuturor celor 4 condiţii de mai sus atrage dupa sine eliminarea din concurs
  • concursul se desfăşoară în perioada 20 mai 2014- 27 mai 2014, ora 24,00
  • tragerea la sorţi a numelui câştigător se va efectua cu ajutorul random.org şi acesta va fi anunţat pe data de 28 mai 2014 pe blog şi pe pagina de Facebook a blogului
  • premiile se vor trimite prin Poşta Română numai pe teritoriul Romaniei. Dacă vă aflaţi în afara ţării şi aţi câştigat, sunteţi rugaţi să furnizaţi o adresă din Romania, pentru a intra în posesia premiilor. Premiul se livrează de către sponsor.

Update: Sarbatoarea se extinde si pe celalalt blog. Concurs nou, in desfasurare, pe “Lecturi si Arome” Miza: cartea “Conservarea alimentelor”. Detalii si inscriere gasiti aici.

Succes la concurs!

42 thoughts on “Concurs aniversar – doi ani de blog

  1. Spirici Alina – produsul pe care mi-ar placea sa il cumpar ar fi lotiunea micelara de curatare si hidratare intensa cu aloe vera

    Like

  2. LA MULTI ANI FRUMOSI….CU MULTE IMPLINIRI!!!!
    PRODUS PREFERAT….SUNT ATAT DE MULTE…DAR…Primeal Covrigei cu quinoa eco 200 gr e in top
    FB Carmen Ion

    Like

  3. la multi ani,Clau!
    la cat mai multi ani in blogging!
    nu am intalnit pana acum pe nimeni care sa semene cu tine si pot spune (de fapt o repet pentru ca tu stii deja parerea mea) ca mi-ai fost alaturi cand imi era greu, ca mi-ai dat un sut unde trebuia exact la momentul potrivit, ca mi-ai aratat drumul cand nu vedeam pe unde sa o iau
    iti doresc un drum lin si frumos cat mai sus🙂

    Like

Leave a Reply

