Divergent (recenzie film)

Dupa ce am citit primul volum din seria “Divergent” am fost curioasa sa vad si cum este mult laudatul film care a fost facut dupa carte. Am fost insa dezamagita dupa ce l-am terminat de vizionat.😦 Asa ca i-am facut si o recenzie (negativa) pe care o puteti citi mai jos.
Hotarat lucru, cartea este incomparabil mai buna decat filmul! Deci… va recomand sa dati banii mai degraba pe carte decat pe un bilet la film😉

Recenziile la cele trei volume ale seriei “Divergent” – cartea, le gasiti aici pe blog: “Divergent“, “Insurgent“, “Allegiant

Claudette Bazar

DivergentVa povesteam acum cateva zile ca am citit primul volum din trilogia “Divergent” scrisa de Veronica Roth, un thriller SF distopic, si ca mi-a placut foarte mult. Daca vreti sa aflati mai multe despre ce impresie mi-a facut aceasta carte, puteti citi recenzia ei pe “lecturi de mamica“.

Si cum cartea am citit-o tocmai pentru ca trailerul la film m-a determinat sa mi-o cumpar m-am dat peste cap si am gasit si filmul. Piratat, ce e drept. Adica l-am vazut pe net, de pe unul din multele site-uri care au filme online. Asa ca nu putea sa pierd ocazia sa scriu si despre film cateva cuvinte.

Din pacate nu pot sa ii fac filmului o recomandare prea buna. Si sincera sa fiu daca as fi dat banii pe bilet mi-ar fi parut rau. Cu banii dati pe un bilet cumperi cartea, o citesti si vei fi mult mai…

View original post 546 more words

One thought on “Divergent (recenzie film)

Leave a Reply

