Sonia, anotimpurile si un semn spre carte

Claudette Bazar

semn spre carteDespre Sonia am aflat zilele acestea de la Iuliana care mi-a povestit despre noul proiect al acesteia. Mai auzisem despre “Blog de iarna” (blogul Soniei) dar cum eu timp prea mult ca sa citesc bloguri nu prea am poposit pe la ea in vizita.

Astazi insa am aflat ceva despre Sonia care m-a facut s-o indragesc fara sa o cunosc nici macar virtual. Astazi e ziua ei, “La multi ani!, deci Sonia🙂 Sa fii sanatoasa, iubita ca si pana acum si chiar mai mult si sa iti realizezi toate visele. Unul dintre ele, din cate am inteles eu i s-a indeplinit chiar azi, de ziua ei, prietenii facandu-i cadou un domeniu propriu pentru blog asa ca de astazi pe Sonia o veti gasi pe “Anotimpuri“.

View original post 502 more words

Leave a Reply

