Cadourile pentru bărbaţi

cadou_barbatiA găsi cadoul potrivit pentru o femeie nu e greu. Când însă vine vorba de bărbaţi, posibilităţile de alegere sunt mai limitate. O carte, o cravată, un ceas, o sticlă de vin bun sau cosmetice.

Cam astea ar fi opţiunile sau cel putin atât îmi trece mie prin minte cand vine vorba să încep să caut un cadou pentru soţul meu. Dacă e să aleg pentru un prieten de familie e şi mai greu, însă cam tot astea ar fi opţiunile.

Cum şi bărbaţii au cochetăria lor, cred că o alegere potrivită ar fi una din categoria cosmetice, o spumă de ras, un aftershave sau chiar o cremă de faţă. Da, şi bărbaţii trebuie să-şi îngrijeasca tenul şi există creme special create pentru ei. Ideal ar fi ca aceastea să fie naturale sută la sută, însă cred că e mai greu să faci acasă o spumă de ras sau un aftershave. Cremă de maini şi corp am reuşit să fac acasa folosind ingrediente sută la suta naturale şi v-am povestit şi vouă cât de uşor se face.

Însă tentativa de a face un aftershave homemade a eşuat aşa că am căutat un produs care să fie cât mai natural şi am găsit la magazinul naturist online Sanavita.ro un set de produse de cosmetice pentru bărbaţi care sunt 99 la sută naturale.

Am fost încântată de descrierea lor aşa că am zis că merită să vă spun şi vouă câteva cuvinte despre ele, în ideea că poate aveţi nevoie acum de o sugestie de cadou pentru sărbătorile care vin.

Spuma de ras are în compoziţia ei extract de ghimbir BIO care este antiinflamator şi antioxidant, extract de salcie albă care este antibacterian şi ulei de babassu care spumidifică şi reface filmul hidrolipic al pielii.

spuma_barbierit

Prin componentele sale naturale, spuma de ras protejează pielea la bărbierit iar prin actiunea dublă, calmantă şi antiiritantă limitează roşeaţa. Epiderma este protejată şi calmată iar pielea rămâne moale şi curată.

Cum după bărbierit pielea trebuie îngrijiă, este neapărat necesar să se utilizeze şi un balsam calmant şi am găsit unul din aceeaşi gamă, care are în compoziţie 99,5% componente de origine vegetală, extract de ghimbir BIO care tonifiază, calmează şi protejează pielea după bărbierit, tamanol BIO, care  calmează pielea şi înlătură senzaţia de discomfort, extracte vegetale de epilobium şi seminţe de dovleac, care limitează creşterea rapidă a firelor de păr, bisabolol care este antiinflamatos şi antibacterian, apă de salvie, etc.

balsam_barbierit

Substanţele din compoziţie îi dau balsamului o textură fină şi atenuează eventuala roşeaţă produsă după bărbierit, favorizează cicatrizarea tăieturilor accidentale şi are un efect hidratant de lungă durată.

În magazin mai găsiţi, la categoria cosmetice pentru bărbaţi, tot din aceeaşi marcă de produse şi o cremă hidratantă energizantă şi un gel pentru curăţare profundă.

Cam astea ar fi sugestiile mele dar aş fi curioasă să ştiu ce cadouri oferiţi voi de obicei bărbaţilor. Chiar mi-ar prinde bine câteva sugestii acum în prag de sărbători😉

sursa foto: twoma.com

3 thoughts on “Cadourile pentru bărbaţi

Leave a Reply

