Duminica în imagini – elefanţii

A venit căldura şi acum putem ieşi mai des să vedem lumea înconjuratoare. Aşa că m-am gandit să vă povestesc şi vouă în câteva imagini şi cuvinte ce am facut noi interesant în zi de sărbătoare.🙂

Duminica asta am fost să vedem “parada elefanţilor” de la circul care a poposit în Bacau. Centrul Bacăului a fost blocat pentru o oră şi au fost aduşi elefanţii să facă o plimbare şi să ne arate cât sunt de simpatici. Mă aşteptam să se mişte mai încet dar abia am putut ţine pasul cu ei ca să fac poze. Mie mi s-au părut un pic cam slabi şi poate cam trişti şi bătrâni. Dar ce să zic nu ma pricep la elefanţi🙂 Poate îmi spuneţi voi cum vi se par.

Dar să lăsăm vorba şi să vedem elefanţii:

Vouă vă plac elefanţii?

10 thoughts on “Duminica în imagini – elefanţii

Leave a Reply

