Tu ce ai mai citit?

cartiAm observat cu bucurie ca desi traiul nostru zilnic de multe ori e plin de griji si probleme, dragostea pentru carti nu a disparut si ca oricat de greu ne-ar fi, multi dintre noi ne regasim momentele de liniste in lectura unei carti, fie ea in format clasic, pe hartie, fie in format electronic.

Comentariile pe care voi le-ati lasat cu diferite ocazii, la concursul sponsorizat de Antoaneta, sau atunci cand ati citit despre provocarea pe care am acceptat-o in prima zi a anului (de a citi un anumit gen de carte)   m-au inspirat sa va fac urmatoarea propunere-invitatie, voua tuturor celor care imi treceti pragul virtual al blogului. Sa ne povestesti ce ai mai citit!

Nu conteaza cine esti, nu conteaza daca ai sau nu ai un blog, nu conteaza daca ai mai scris pana acum sau daca ai talent la scris, nu conteaza nici ce gen de carte preferi si nici daca o citesti in format clasic sau electronic. Important este sa iti placa sa citesti!

Si daca tot iti place sa citesti de ce sa nu impartasesti si cu ceilalti un pic din bucuria pe care ti-a oferit-o lectura unei carti? E suficient sa faci o recenzie in care sa povestesti despre subiectul cartii, despre ce ti-a placut sau din contra, ce te-a dezamagit atunci cand ai citit-o si sa iti doresti sa o publici, ca sa afle si ceilalti mai multe amanunte despre carte.

Mi-am imaginat un spatiu virtual unde sa puteti gasi la un loc informatii despre continutul diferitelor cartilor. Un loc unde oricine doreste poate sa scrie propriile impresii de lectura. Un loc in care cartea sa fie subiectul principal. Asa ca o sa deschid astazi o noua rubrica pe blog numita “Impresii de lectura“, rubrica la care esti si tu invitat sa participi.

Te invit deci intr-un coltisor din spatiul virtual al blogului meu pentru a publica si a ne impartasi si noua ceea ce ai citit si ti s-a parut interesant. Daca esti interesat de aceasta propunere, trebuie doar sa iei legatura cu mine pe mail la adresa trecuta la rubrica contact.

Deci, ce zici, ne spui si noua care e ultima carte pe care ai citit-o si ce parere ti-ai format despre ea?🙂

21 thoughts on “Tu ce ai mai citit?

  1. Eu am redescoperit zilele acestea bucuria de a petrece cea mai mare parte a timpului cu o carte in mana. inceputul de an suna promitator pentru mine la acest capitol. voi scrie curand despre ce citesc si ce impresii mi au transmis cartile citite. imi va face placere sa contribui si eu la pagina ta. deocamdata iti prezint cateva carti pe care ni le-a adus Mosul in tolba sa generoasa: http://vavaly.wordpress.com/2012/12/28/mos-craciun-de-la-libris/ . Un an cu spor la citit sa fie!

    Like

    1. Te astept cu placere sa ne vorbesti despre cartea sau cartile pe care le citesti.
      Deocamdata iti multumesc pentru sugestii. Chiar astazi ma uitam pe site-ul lor ca sa imi comand ceva. O sa tin cont de sugestiile tale🙂

      Like

  2. Reblogged this on Romani din Romania and commented:
    [“Am observat cu bucurie ca desi traiul nostru zilnic de multe ori e plin de griji si probleme, dragostea pentru carti nu a disparut si ca oricat de greu ne-ar fi, multi dintre noi ne regasim momentele de liniste in lectura unei carti, fie ea in format clasic, pe hartie, fie in format electronic.”]

    Like

  3. 🙂 Ultimele două cărți citite zilele trecute au fost Dragoste și prietenie de Jane Austen http://www.all.ro/colectia_iubiri-de-altadata/dragoste-si-prietenie.html
    și Dezlegat din robia păcatului de Henry Brandt – http://www.kerigma.ro/carti.php?detalii=21912, acesteia făcându-i și recenzie pentru care este parte a unui examen de fapt😉 O carte foarte bună! O recomand cu plăcere! Se găsește și pe editura Faclia. Eu de acolo am comandat-o!

    Like

      1. 🙂 Ar fi culmea sa te acuze de plagiat la propria ta recenzie😀
        Ne poti spune macar titlul cartii? In cazul in care mai vrea sa scrie cineva despre ea sa fie “rezervat” titlul😉

        Like

    1. Multumesc pentru vizita si informatii😉
      Daca ai mai mult timp la dispozitie si vrei mi-ar face placere sa scrii si aici pe blog o recenzie la una din cartile pe care le citesti🙂

      Like

      1. Nu e nevoie de link pentru ca in provocarea lansata de mine invitatia se adreseaza tuturor iar genul lecturii nu conteaza!
        Poate sa fie si recenzie la o carte stiintifica, de exemplu😉
        Asa ca te astept sa ne vorbesti despre cartea preferata😀

        Like

  4. Ultima carte citită a fost chiar una despre sănătate: “De ce se îmbolnăvesc oamenii?”, despre care încă n-am apucat să scriu pe blog, dar pe care o recomand, pe mine m-a pus pe gânduri. Este vorba despre reacţia corpului prin intermediul bolilor sau unor simptome la problemele pe care nu le verbalizăm sau la dorinţele pe care nu le comunicăm.

    Din ce am citit mai demult, mi s-au mai părut interesante “Cum să cumperi sănătos” http://zambetsisanatate.wordpress.com/2012/04/11/cum-sa-cumperi-sanatos-april-lane-benson/ şi “Dragoste şi supravieţure” http://zambetsisanatate.wordpress.com/2012/03/15/dragoste-si-supravietuire-dr-dean-ornish/.

    Like

    1. Pare interesant subiectul cartii despre care ai vorbit in comentariu.
      Andra, esti oricand binevenita sa lasi si la mine, daca itiface placere, o scurta recenzie a unei carti pe care ai citit-o si ti-a placut, la rubrica nou infiintata “Impresii de lectura”🙂

      Like

Leave a Reply

