“Reading challenge”, provocarea mea pentru 2013!

2013 Contemporary Romance Reading ChallengeBine v-am regasit in 2013 si “La multi ani!” Nu aveam de gand sa fac chiar in prima zi a anului o postare, dar intamplator am gasit pe blogul Roxanei o provocare interesanta pentru anul care a inceput astazi.

Cum la inceput de an fiecare dintre noi isi pune dorinte, isi face panuri de viitor sau mai modern spus stabileste rezolutii pentru noul an, mi-am spus si eu ca in aceasta idee ar fi bine sa accept o provocare pentru acest an. Si, de ce sa nu fie ceva legat de lectura?

Nu prea am mai citit eu in ultimul timp carti romantice, dar Antoaneta mi-a reamintit prin sponsorizarea unuia din concursurile din luna trecuta ca uneori ar fi bine sa mai lasam grijile si lecturile serioase si sa mai citim si carti de alt gen. Asa ca va invit si pe voi sa faceti acest lucru chiar daca nu va veti inscrie la aceasta provocare.

Dar sa va spun despre ce este vorba si ce imi propun sa fac in nou an in ceea ce priveste lectura.

Provocarea este lansata de site-ul “The Book Vixen” si este intitulata “2013 Contemporary Romance Reading Challenge”.

Concursul – provocare se desfasoara in perioada 01.01.2013 – 31.12.3013 iar scopul acestuia este sa citesti 10 carti romantice contemporane.

Cartile citite pot si in orice format, ebook, audio, pe hartie etc. si sa aiba minim 100 de pagini. Provocarea se refera strict la cartile cu subiect din genul “romance”, deci nu cele din categoria paranormal, thriller, science fiction, fantezie, calatorii in timp, politiste, de mister, istorice etc., ci doar genul de poveste romantica, de dragoste dintre un el si o ea😉

Deoarece abia acum am descoperit aceasta frumoasa provocare nu am avut cand sa ma hotarasc ce carti voi citi  dar voi deschide o lista si voi trece aici, ca update, titlurile acestora, pe masura ce voi gasi cartea pe care ma voi hotara sa o citesc si voi face separat si o recenzie acesteia ca sa stiti si voi care este subiectul acesteia.

1. “Ce-as fi eu fara tine?” autor Guillaume Musso

2. “Fata de hartie” autor Guillaume Musso

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

La provocare se poate inscrie oricine doreste sa faca acest lucru si are un blog indiferent daca specificul acestuia este lectura sau nu.

Conditiile pentru a te inscrie la aceasta provocare precum si regulamentul le puteti gasi in original aici, dar fiind scris in engleza am ales sa va scriu si eu pe scurt despre ele.

Voua va place sa cititi carti de acest gen? Ce titluri imi recomandati sa citesc?

12 thoughts on ““Reading challenge”, provocarea mea pentru 2013!

  1. frumoasa provocare
    hai sa-ti dau cateva idei de carti romance (cu putin suspans ) pe care le-am citit deja, pe cateva le mai am inca (nu le-am facut cadou)
    1. Disparuti fara urma (Cecilia Ahern)
    2.Multumesc pentru amintiri (Cecilia Ahern)
    3.P.s.: te iubesc (Cecilia Ahern)
    4.Cartea viitorului (Cecilia Ahern)
    5.Ce sa fac cu mostenirea” (Kerstin Gier)
    6.Chemarea ingerului (Guillaume Musso)
    7.Dieta iubitoarelor de ciocolata (Carole Matthews)
    8.Ce-as fi eu fara tine? (Guillaume Musso)
    9.Ma sinucid altadata (Kerstin Gier)
    inca cateva carti care nu sunt romance, dar merita citite neaparat
    1.Oracolul din Stambul (Michael David Lukas)
    2.Anticarul (Julian Sanchez)
    3.Papesa Ioana (Donna Woolfolk Cross)
    4.Manazuru (Hiromi Kawakami)

    Like

    1. Multumesc, Tony.
      Imi prind bine sugestiile tale, sa stii.
      Iar in ce priveste “Papesa Ioana”…e de ceva vreme pe lista mea doar ca eu cu timpul stau mai rau. Si tocmai ca sa ma impulsionez am acceptat provocarea aceasta😉

      Like

      1. mare parte le-am citit multumita campaniei All, dar am prins gustul lecturii si ma bucur ca am reusit sa imi adaptez timpul si sa revin la obiceiurile din trecut: sa am mereu o carte buna in buna in detrimentul stirilor de la tv si a lancezelii de pe net😀

        Like

  2. Si cartile romantice au rostul lor. Cred ca daca “dragoste nu e, nimic nu e ” pana la urma. As recomanda
    1.Mananca, roaga-te si iubeste de Elizabeth Gilbert
    2.Si am spus da de Elizabeth Gilbert

    Like

  3. Mulțumesc, fetelor, pentru recomandări!
    Eu, în momentul de față, mă delectez cu ”Marile speranțe”(Charles Dickens)…da, știu, un clasic oarecum romantic, nu e nicidecum contemporan… „Furia oarbă(John Saul), ”Misterul regelui.Despre scris”(Stephen King) și-un volum de dezvoltare personală ”Cartea gesturilor”(Peter Collett)….Ultimele 3 n-au pic de romantism…suspans(horror), autobiografic și dezv personală.
    Clubul meu de lectură vă provoacă doar la citit și împărțit impresii!… Îmi place să citesc în același timp mai multe volume, depinde de stare și conjunctură!….
    Toate bune și spor, dragele mele, la lecturat! Nice!

    Like

Leave a Reply

