Cine este câştigătorul termometrului digital?

cadouDespre cât este de important să ai în casa un termometru pentru măsurat febra dar şi despre rolul febrei v-am mai vorbit aici şi aici. Din comentariile pe care le-aţi lăsat am văzut că şi voi consideraţi a fi utile în casă termometrele digitale, deoarece sunt mai sigure şi mai uşor de utilizat dar şi alt gen de termometre. În numele sponsorului şi al meu personal, vă multumesc pentru sugestiile făcute!

Iată deci şi lista participanţilor la concurs:

  1. Mihaela Pop
  2. Literarybook
  3. Fata Nesăbuită
  4. violeta argatu
  5. Grădinița Fluturașilor Talentați
  6. Giurgiu Florentina
  7. Carmen
  8. Raluca
  9. Lecturi de mămică ne provoacă la un concurs « floridemandarin
  10. Floridemandarin
  11. Simona
  12. Alex
  13. Nadia-Alina Candrea
  14. Horia
  15. Liana Nicolae
  16. Un concurs pentru temperaturi inalte « Caiet pentru casa mea
  17. Bianca Roxana Anitei
  18. Lucia V.
  19. ralu76
  20. pitici, dar voinici
  21. elena
  22. Mihaela Preda

….and “the winner is”………. numarul 17, Bianca Roxana Anitei :

castigatorTFelicitari câştigătoarei!🙂

Mulţumesc sponsorului, malvi.ro şi nu în ultimul rând, vouă, tuturor celor ce aţi participat la concurs!

4 thoughts on “Cine este câştigătorul termometrului digital?

    1. Wow, acum chiar ca am ramas cu gura cascata ! E o zi minunataaaa! Multumesc din suflet, cred ca papusica mea imi poarta noroc!

      Like

Leave a Reply

